Marsz na Stan Wojenny

Kiedy się dowiedziałem, że będzie marsz, w rocznicę stanu wojennego, pomyślałem : „o.k.”, w końcu to ważna data.

Ale kiedy usłyszałem, że „prezes Kaczyński” zabierze głos – przemówi… trafił mnie szlag.

Ja, byle dupek, kompletnie nieważny związkowiec zostałem „zatrzymany”, a raczej zachachmęcony do wyjaśnienia, czy jestem ktoś anty. Jak „wyjaśniłem”, że jestem Polak i z Polski i Polski, to mnie po czterdziestu minutach i dwóch pałach wypuścili. „Prawie” narobiłem w gacie, ale co tam, dlatego nie jestem „Kombatantem”. A przy okazji… nikt się mnie nie pytał o… nazwiska. O kurcze! To chyba… nienormalny jestem, bo wszystkich czternastoletnich pisowców tłukli pałami. Chyba byłem ubekiem, bo miałem wtedy 23 lata. No!, dobra, ale nie wyjeżdżać mi tu z… ubecją. To zawsze moje… kiedyś wystąpię do jakiegoś posła PiSu, młodego, żeby mnie uznał za… kombatanta. Może prof. z IPN mu napisze: „Nie ma papiera”.

Więc nawet… ja, czyli  nikt.

I teraz „przemówi do mnie” ktoś, kto nie ma bladego pojęcia o czym będzie mówił?  Kaczyński! Jesteś ostatnim człowiekiem, który może w tym dniu cokolwiek mówić. Jedyne co powinieneś zrobić w tym dniu, to… spać do południa.

Nie pozwalam, śmieciu!!!!!!!!!!!!!czarek - jk(fotka jest moim screenem, a napis mojego przyjaciela – Czarka)

andy lighter

19 comments on “Marsz na Stan Wojenny

  1. To w rzeczywistosci skandal. Ten cymbal srajacy w portasy w stanie wojennym dzisiaj ma czelnosc gdziekolwiek wustepowac w imieniu zwiazkowcow! A gdzie sa zwiazkowcy z tamtych lat? Czemu nikt dzisiaj – poiki jeszcze marsz nie zaistnial nie zabiera publicznie glosu, ze ta kreatura nie ma najmniejszego prawa wogole coskolwiek w tj temacie sie wypowiadac? Dlaczego wszyscy milcza? Co sie z Ta Polska Kurwa Dzieje?

    • andy lighter pisze:

      Też się dziwię Romanie, że nikt ze zwiąkowcow nie powie: „Dość”. To oznacza, że oni mają głęboko w… dupie 13 grudnia. Jarej=k jest ważniejszy!

      • Wiesz co Przyjcielu !
        Bulwersuje mnie i srodowisku blogowiczy!. Na Blogach wystepuja dosc nietuzinkowe postacie, ktore w sferze spoleczno-politycznej aktywnosci Polski cos znacza?
        Demaksuje sie to i owo z dzialanosci PiS-u , pokazuje sie te czy inne kierunki dywersji politycznej. Ci jednak, ktorzy posiadaja nie tylko ergumenty i racje, ale moralne prawo przeciwdzialania milcza! To stwarza mozliwosci rozwijania skrzydel kaczki siejacej wrogosc i nienawisc wsrod Polakow. Wszydcy jestesmy po trochu winni, ze dajemy tej kreaturze mozliwosci dzialania na szkode nas wszystkich. A moze komus zalezy na tym by taka sytuacja trwala? Nie pozostaje mo wowczas nic innego powiedziec jak ZABIERAM SWE ZABAWKI Z TEGO BURDELU!

        • andy lighter pisze:

          Niestety Romanie,
          nie będę z Tobą dyskutował, bo… MASZ RACJĘ! Milczenie „tych” ludzi też mnie denerwuje i pojęcia nie mam dlaczego milczą. Obawiam się, że „weszli w to gówno”, pod tytułem” „No, nie będziemy zaogniać sprawy, może się jarek uspokoi”.
          Wkurza mnie to, ale im to chyba wygodnie.

          • ewa15750 pisze:

            A wiesz dlaczego milczą i się nie pokazują??? Bo…mają dobre stołki i wielką kasę! Jest wzajemne ujadanie, ale co nam to daje? Czas powołać prawdziwy Niezależny Samorządny Związek Zawodowy „Solidarność”. Bo tamten założony przez KOR Geremków, Michników, Mazowieckich, Kuroniów, Bolków, Macierewiczów, Romaszewskich, Wujców, Łuczywo, Dornów, Blajferów, Szechterów, Blumsteinów, Naimskich, Steinsbergów itp.. Miały tylko za zadanie obalić ustrój państwa, co się prześlicznie im udało robiąc w bambuko 10.000.000 członków tego „związku zawodowego”, którym obiecano złote góry.
            Polska jest krajem o stosunkowo niskim poziomie życia, rządzonym przez miernych politykow na każdym poziomie władzy, dla których priorytetem jest ustawienie się finansowe, a później dobro wyborców.

  2. Tetryk56 pisze:

    Wszystkie dzienniki radiowe zaczynały się wczoraj i dziś od „Jarosław Kaczyński (za)powiedział…” Media chyba wystawią temu gnomowi pomnik, jak matce Madzi na rysunku Mleczki.
    Oświadcza, że mnie g. obchodzi co on powiedział i co jeszcze powie. Natomiast dyskutować i przekonywać by trzeba co mniej zaczadzonych.

    • andy lighter pisze:

      Mnie też tetryku to obchodzi tyle, co zeszłoroczne g***o mojego kotka. Ale przyznasz chyba Tetryku, że facet ma tupet. I pod tym względem się „dziś” mediom nie dziwię: takie „cudo” trzeba „pokazać”. Żebym ja, albo Ty… się wkurwił.

  3. Zbyniek pisze:

    Czekam jak Jarek zorganizuje marsz z okazji „Cudu nad Wisłą” wszak jego powinowaci stali po przeciwnej stronie.
    Powinien to uczcić!!

    • andy lighter pisze:

      Ooo, jasne Zbyńku. Ciekawe tylko jaki portret będą nieśli.
      A wiesz Zbyniek, ciekawy jestem gdzie jest granica bezczelności tego bydlaka. Jak daleko może się w swoim bydlactwie posunąć. Bo myślałem, że pewnych granic nie przekroczy, z powodu zwykłej przyzwoitości, ale… się myliłem. Więc teraz już niczego nie jestem pewien.

      • Zbyniek pisze:

        Andy nie bądż przyjacielu naiwniakiem to bydlę które od mamusi dostało Dzieła Lenina wraz z bratem jako oznakę dojrzałości nie ma i nie będzie mieć żadnych skrupuł.

  4. Ja z niecierpliwoscia oczelkuje zwolania przez Jaroslawa KAczynskiego i jego podwladnych miedzynarodowego sympozjum naukowego na tema WSPOLCZESNE TECHNOLOGIE PRODUKCJI CEPA A DOTACJE UNIJNE ! To chyba bedzie szczyt szczytow.Bylbym sklonny zglosic akces udzialu w teja paradzie blagierow i idotow jako advocatus diaboli

    • andy lighter pisze:

      Rany! Roman! Przestań już. Niech żyje USej i niech tak zostania. Dlaczego Ty nam tak źle życzysz? (no bo jak życzysz nam żeby Jarek coś powiedział, to znaczy, że źle życzysz – nic gorszego nie można „podsunąć”. 🙂

      • Mamy taniec z Gwiazdami, Masz Talent, no to co stoi na przeszkodzie zorganizowac dobor uczestnikow do projektu telewizyjnego zatytuowanego I TY MOZESZ BYC DEBILEM !

        • Zbyniek pisze:

          Romanie musiałbyś na taki program zaprosić całe PiSowskie plemie.

          • Tetryk56 pisze:

            Tak zaczynać od koncertu laureatów???

            • andy lighter pisze:

              No, to… jedziemy? Z tym światem? Tylko, że z nr 1 byłby problem…….. Agent Tomek? Poseł Górski, Mariusz CBA, nie wspominając o najjaśniejszym śledczym? A może… „Boże chroń Polskę-Sobecka”?
              Sam widzisz Romanie, że sprawa nie jest taka prosta, jak mogło by się wydawać 🙂

  5. Tetryk56 pisze:

    Chciałem tylko zauważyć, że formuła I TY MOZESZ BYC DEBILEM zakłada po pierwsze – przyszłość, po drugie – istnienie alternatywy.
    W odniesieniu do przywołanego przez Zbyńka plemienia oba założenia są mocno naciągane. 😦

  6. roald pisze:

    I was recommended this web site by means of my cousin.
    I’m now not certain whether or not this put up is written through him as no one else recognize such detailed approximately my problem. You’re amazing!
    Thank you!

Możliwość komentowania jest wyłączona.